نمایندگی کناف ایران (کی پلاس) در تهران

گروه آکس طرح و ساخت نمایندگی کناف ایران در تهران و مجری انواع پروژه های ساختمانی و عمرانی و بازسازی منزل

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

نوار درزگیر کناف

نوار درزگیر کناف چیست ؟

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم. همانطور که از اسم این محصول پیداست نوار درزگیر برای ، درزگیر های ایجاد شده استفاده میشود همچنین این نوار در برای جلوگیری از ترک در سطح های بتونه کاری شده نیز بکار رفته است.


برای اطلاع از قیمت و هزینه نصب نوار درزگیر کناف میتوانید به سایت مراجعه نمایید و با مشاوران با در تماس باشید.

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

سقف کشسان

ویژگی های سقف کششی

دارای ضخامتی از 0.8 تا 1 میلیمتر
دارای نیم کیلو گرم وزن هر متر مربع
قابلیت تحمل وزن تا 200 کیلو گرم
دارای پارچه ای ایمن و ضد آتش با طرحهای مختلف شفاف ، نیمه شفاف و مات
دارای قابلیت چاپ طرح دلخواه
دارای موادی جنس pvc و پلاستیک استایلر
قال استفاده فضاهای مختلف مسکونی ، صنعتی ، نمایشگاهی ، تجاری ، و ...
قابلیت سفارش تعداد بسیار بالا

این سقف دارای تنوع و گوناگونی بسیاری می باشند و خدمات بسیاری را برای شما فراهم میکنند . که چند نمونه از مشهورترین و زیباترین نمونه های آن را نام میبریم و در مقاله های بعدی به توضیح مفصل هر یک از آنان می پردازیم . از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نمونه ها میتوان به : سقف کشسان مات ، ساتن ، لاکر ، ترنسپرنت ، برلیانت ، باریسول ، سه بعدی و فیبر نوری اشاره کرد.

علت نامگذاری

ماده اصلی و تشکیل دهنده نوع پارچه pvc با خاصیت انعطاف پذیری بالا پایداری بیشتر انعطاف پذیری بالا دارد. پی وی سی بوسیله گیره هایی که نصب شده اطراف سازه کشش قرار گرفته است. که پارچه وی سی را بر روی سقف ثابت نگه می‌دارد و تغییر فرم آن جلوگیری می کند.در هنگام نصب این پوشش برای فرم دهی و صاف کردن آن از دستگاه‌های گرمازا استفاده می‌شود . فاصله یک کیلومتری پارچه مخصوص را حرارت داده و دو سمت کشش می‌دهد. به همین دلیل است که ، سقف کشسان و یا سقف کششی معروف شده است.

سقف کشسان

 


۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

حرفه ای ترین اجرای سقف باریسول

 

از جمله مزایای سقف باریسول بایستی به نحوه ی نصب آن اشاره کرد . نصب این سقوف بسیار آسان و کمی متفاوت از سایر انواع این سقف کاذب می باشد . که بایستی قبل از نصب ریل هایی را برای آن تعبیه نمود . این ریل ها بسیار کوچک می باشند و به نحوی آن ها را جاسازی می کنند که پس از اتمام کار از دید ها کاملا مخفی می مانند . این ریل ها که به ریل های نگهدارنده معروف می باشند به صورت دائمی بوده و نگهدارنده ی پارچه های نصب شده می باشند . پس از نصب ریل ها و جاگذاری آن لبه های سقف های سه بعدی را به این ریل ها متصل کرده و ادامه میدهند .

پس از چینش تمامی لبه های این سقوف بر روی ریل ها نوبت به مرحله نهایی که دمیدن باد گرم میباشد میرسد. در این زمان با دمیدن باد گرم این پارچه ها را باز کرده و نقش نهایی بر روی آن واضح می شود .چین و چروک های احتمالی و شکم آوری هایی که در هنگام نصب ممکن است رخ دهد توسط باد گرم اصلاح و کاملا صاف و کشیده می شود .

 

سقف حدود 7 درصد از ابعاد اندازه واقعی نقطه قابل نصب ، تفاوت اندازه دارند و کوچکتر می باشند .
که هنگام نصب با گرما دهی و کشیدگی که جزو نکات اصلی این کار و سبب وضوح و درخشش کار می شود آن 7 درصد اولیه جبران شده و کاملا اندازه و اصطلاحا فیت کار خواهد شد .

 

ویژگی های سقف کشسان باریسول

 

از ویژگی های سقف های باریسول آن است که این سقف ها مقاوم و سبک می باشند و در ساخت آن ها از مواد شیمیایی پلیمری که بدون سرب و حساسیت می باشند استفاده می شود . در تکنولوژی ساخت این پارچه ها از فناوری pvc بهره گرفته شده که تحمل بار و ضربه تا 190 kg را میتوانند تحمل کنند . نکته جالب در این نوع محصول اینکه وزن نهایی آن ها چیزی در حدود 180 تا 190 گرم میشود که به نسبت وزنی که میتوانند تحمل کنند بسیار نکته مثبت و قابل اهمیتی است .

 

کارایی سقف باریسول

 

به دلیل متنوع بودن بستر نصب این سقف ها کارایی سقف باریسول بسیار گسترده میباشد . آن ها را میتوان به اشکال مختلف هندسی در آورد و یا به طرح دلخواه و یا لوگوی مجموعه ی محبوبتان این سقف ها پیاده سازی میشوند . به دلیل ویژگی های برتر نوردهی و بازتاب نور ویژه ای که این پارچه ها دارا می باشند از این سقوف میتوان اشکال مختلف و تصاویر بی نظیری را همچون اسمان مجازی و یا آسمان پر ستاره ی شب را به تصویر در آورد .

 

 

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت