نمایندگی کناف ایران (کی پلاس) در تهران

گروه آکس طرح و ساخت نمایندگی کناف ایران در تهران و مجری انواع پروژه های ساختمانی و عمرانی و بازسازی منزل

۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تایل گچی آکوستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

تایل گچی آکوستیک کناف به دلیل قابلیت جذب صوت بالا ، زیاد کاربردی هستند.این صفحات صوت را از راه سوراخ های تایل به تقدیر پشتی سقف کاذب ” سقف دکور ” منتقل میکند و تقدیر زیادی از صوت را از بین اسیر و میزان آن را تفریق میدهد.از تایل گچی آکوستیک کناف  میتوان در هر فضاهایی بهره‌گیری کرد ولی بیشترین کاربرد این تایل ها در فضاهایی همانند سینما ، تئاتر ، و دفاتر پیشه و فضاهای آموزشی است.

 

استفاده کردن از پشم سنگ در تقدیر پشت تایل گچی آکوستیک کناف مایه افزایش توان آن در جذب صوت خواهد شد . این تایل ها بدون رنگ و ساده ” تایل گچی ساده کناف ” و یا با روکش های گوناگون PVC تولید و عرضه میشوند و همچنین حائز لایه فلیس برای ممانعت کردن از فروریزی و انتشار ذرات پشم معدنی می باشد.

تایل گچی آکوستیک

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

پوشش‌ های محافظ کناف

از این ساختارها جهت حفاظت تیرها ، ستونها و دیگر اعضای سازه های فولادی و همچنین پوشش داکتها و کانال جهت مقاوم نمودن در مساوی آتش سر راست تا میزان۱۸۰ دقیقه بهره‌گیری می شود . جزئیات تکمیلی این ساختارها را در دفترچۀ “ مقاوم سازی ساختمانها در مساوی حریق “ کمپانی کناف ایران مطالعه فرمایید.

 

ساختار های حائز کد حریق دارای ضوابط و جزئیات اخص هستند که برای به کارگیری این گونه ساختار ها هماهنگی با دایره حمایت فنی شرکت کناف ایران توصیه می شود. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی محصولات شرکت کناف(کی پلاس) در تمام زمینه های فروش و اجرای محصولات کناف در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

 

پوشش‌ های محافظ کناف

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

تایل گچی کناف سقف چند نوع است؟

” تایل‌های سقفی  به طور معمول حائز ابعاد ۶۰*۶۰ سانتیمتر بوده و به لحاظ جنس در دو گونه گچی و معدنی به ترتیب تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

 

از عقیده خواص صوتی، این تایل‌ها در دو گونه ساده و یا طرحدار ( فاقد خواص صوتی) و آکوستیک ( جاذب صوت) فرآوری می‌گردند.”

 

تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند. این تایلها در دو گونه بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند.

تایل های بدون روکش حائز قابلیت رنگ آمیزی می باشند. تایل های با روکش P.V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت شغل بالا می رود. تایل های با روکش آلومینیوم (در پشت تایل) در فضا هایی که بردباری ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تأسیساتی) و یا در محیط هایی که احتمال تعرق وجود دارد (مانند مناطق شرجی نظیر شمال یا جنوب کشور) مورد بهره‌گیری قرار می گیرند. 

 استفاده از تایل‌های گچی در مناطقی با آب و هوای شرجی یا فضاهایی با درصد رطوبت محیطی بالا فقط در صورتی مجاز می‌باشد که دما و نم (حین نصب و در دوره بهره‌برداری) بوسیله سیستم تهویه دلنشین-دلپذیر مهار شده باشد. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی محصولات شرکت کناف(کی پلاس) در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

 

تایل گچی کناف

 

 

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

صفحات روکش دار گچی DIAMANT کناف

برای دستیابی به مشخصاتی همچون عایق بندی صوتی بالا، پایداری در برابر حریق، پایداری در برابر رطوبت و پایداری مکانیکی بالا در دیوارها، به کارگیری این پنل ها بهترین گزینه می باشد. وانگهی اجرای دیوارهای ضد سرقت، ضد گلوله و حصار با بلندی بالا، به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

از این پنل ها در سقفهای کاذب یکپارچه نیز کاربرد می شود، که امکان پیوندیدن بارهای وزین تر نسبت به سقف دروغین با پنل های معمولی را دارا می باشد. شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی محصولات کناف(کی پلاس) در خدمت شما مشتریان عزیز و گرامی است.

 

صفحات روکش دار گچی DIAMANT کناف

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

صفحات روکش‌ دار گچی کناف چه کاربردی دارند؟

صفحات روکش‌ دار گچی کناف دارای یک لایه از جنس گچ می باشد که سطح بسیار نازک و کاغذی می باشد.

این صفحات گچی روکش دار در چهار نوع گوناگون تولید و عرضه میشوند : پنل های معمولی  RG – GKB این پنل ها بیشتر برای سیستم های ساخت و ساز خشک کناف کاربرد میشود . پنل های گچی ساده دارای روکشی کرم رنگ می باشند.

پنل های گچی FR این گونه پنل ها نیز به علت گونه گچ کاربرد شده در وسط آن و وجود الیاف شیشه ، بسیار در برابر آتش سوزی مقاوم هستند. این پنل ها به علت پایداری بالایی که در برابر آتش سوزی دارند بسیار مناسب برای بهره‌گیری در ارکان و تیر های فولادی میباشند.

 

صفحات روکش‌ دار گچی کناف

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

نصب و اجرای سقف‌ کاذب یکپارچه کناف

درود به شما کاربران گرامی و عزیز گروه آکس طرح و ساخت کناف ، امروز هم مانند همیشه برای شما مطلبی در خصوص کناف کاری و اجرای کناف آماده کرده ایم و میخواهیم امروز درمورد سقف های کاذب یکپارچه کناف برای شما دوستان توضیحاتی و شما را با این سقف کاذب آشنا کنیم ، 

این نوع سقف های کاذب یکپارچه کناف جایگزینی سقف های کاذب غیر استاندارد گچی و یا ساخته شده با رابیتس است. این سقف ها انعطاف پذیری معماری بسیار بالایی دارند و با داشتن فضای خالی پشت آن این امکان را می دهد که از انواع عایق و صوتی و تاسیسات الکتریکی مانند کابل های شبکه یا دوربین مداربسته و تاسیسات مکانیکی استفاده کنیم و برای کابل کشی ها و سایر تغییرات در آینده هزینه و زمان اجرای کار به حداقل ممکن می رسد.

 

زیر سازی آن فولادی و لایه ی نمای سقف تشکیل شده از صفحات روکش دار گچی است. این صفحات به وسیله ی پیچ های مخصوص به سطح متصل شده است.

 

سقف کاذب یکپارچه کناف

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

تایل فلزی کناف

دورد همانطور که همیشه برای شما کاربران گرامی مطالبی درمورد کناف کاری و بازسازی منزل آماده کردیم ، امروز میخواهیم برای شما دوستان درمورد تایل های فلزی کناف صحبت کنیم ، این تایل های از جنس آلمینیوم بوده و تولید میشوند که به تایل های آلمینیومی هم معروف هستند.. این تایل ها از فرم دادن ورق آلومینیومی و یا گالوانایزد با ابعاد استاندارد و به صورت دونوع لبه دار و بدون لبه تولید میشوند. این محصول به علت سرعت بالا در نصب و اجرا و سهولت دسترسی به قسمت پشتی سقف کاذب استفاده شده بسیار رایج و پرطرفدار شده است.

 

شرکت آکس طرح و ساخت ، به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات کناف در ایران مفتخر است که خدمات مختلف مربوطه ، بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با مرغوب ترین متریال اجرا کرده و درخدمت شما عزیزان باشد.

تایل فلزی کناف

 

 

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

سقف کاذب رابیتس

سقف کاذب رابیتس : یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین انواع  سقف کاذب است. سازه ی این سقف اکثرا از میل گرد و نبشی و رویه آن ترکیب تورهای گالوانیزه و گچ است. رابیتس در سقف ساختمان و آشپزخانه اجرا می شود. سرعت نصب، سهولت تهیه مصالح، طرح پذیری بالا و نیروی متخصص زیاد از مزیت های برگزیدن این مدل سقف به شمار می اید . جرم و وزن بالا، مصرف گچ بالا، و محدودیت شرایط آب وهوایی در نصب لایه گچی از ایرادات سقف رابیتس به حساب می آیند.

 

سقف کاذب رابیتس

 
۱ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

سقف کاذب سازه پنهان

درود روز بخیر دوستان ، مثل همیشه امروز هم برای شما مطلبی درمورد سقف های کاذب آماده کرده ایم و قصد داریم درمورد سقف کاذب تیغه ای برای شما توضیحاتی دهیم .

سقف کاذب سازه پنهان : تایل سازه مخفی از جنس آلومینیوم Clip in system در اندازه های متنوع یکی دیگر از سقف های شبکه ای از متریال فلز است که سپری آن غیر قابل رویت می باشد. در شبکه سقف کاذب سازه پنهان در درون مقطع های زیرسازی بدون فاصله و درست در کنار هم جا می گیرند.

 

 

سقف کاذب سازه پنهان

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم : این گونه سقف جز سازه های دکوراتیو سقف کاذب می باشد که با به کارگیری ورق های آلمینومی و آهن و آلیاژی تولید و ساخته میشود ، ( با پروا به اندازه و گونه سفارش تولید ها متفاوت می باشد ) ، به این سقف کناف سقف مفتوح هم گفته میشود ، به دلیل اینکه بعد از نصب کل چیز قابل رویت خواهد بود ، یعنی پس از نصب سقف گریلیوم شما فقط خانه های مربع و مستطیل شکلی که درسته شده اند و ادامه در کناره هم پیمان گرفته اند را خواهید دید. ( هیچ پوششی در داخل و یا پشت این سقف قرار داشته و تاسیساتی که کار شده است به خوبی دیده میشود. )

 

این گونه سقف معمولا با استفاده از دیگر سقف و ترکیب آنها برپایی خواهد شد ، این نوع سقفها با به کارگیری سیم ، مفتول و زنجیر از سقف اصلی آویزان میشوند.

 

سیستم سقف گریلیوم چگونه پیشه میکند ؟

 

گریلیوم سلولی از سقف های مفتوح می باشد که نمای آن به چهره حفره های چهارگوش و یا مستطیل شکل دیده میشوند ، ( درون چهارگوش و مستطیل ها قابل دیدن می باشند. )

 

سقف کاذب گریلیوم

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت