این مجموعه همواره به دلیل نو آوری در خدمات و کیفیت جهانی روز به روز بر شهرت و اعتبار خود افزوده و هم اکنون نیز این شرکت توسط خانواده و اعضای کناف به نام های نیکلاس و بالدوین اداره میشود که در حال حاضر بیش از 18000 کارمند در سطوح مختلف اجرایی در سطح جهان در حال فعالیت می باشند.

شرکت بین المللی کناف

شرکت کناف یک مجموعه بین المللی و اقتباص شده از نام مدیریت آن که دو برادر به نام های کارل و آلفونس بوده اند گرفته شده که از سال 1932 در منطقه سارلند آلمان فعالیت خود را آغاز کرده اند. و امروزه محصولات کناف در سراسر دنیا به عنوان یک برند برتر و تراز اول در ساخت و طراحی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از نکات قابل توجه  در رابطه با محصولات کناف ،‌ ساخت و راه اندازی کارخانه های این مجموعه در نزدیکی معادن و مخاذن ایست که دارای مواد اولیه مرغوب و فراوان میباشد. این امر سبب تاسیس واحد های مختلف تولیدی و صنعتی در بسیاری از نقاط قاره اسیا و بخشی از اروپا شده است.

ماحصل این اقدام،‌ تولید و ساخت مواد و مصالحی با کیفیت و قابل رقابت با سایر رقبای این مجموعه شده است. که در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

مزایای دیوار خشک کناف

از نکات قابل توجه دیوار خشک کناف قابلیت عایق صوتی و حرارتی بودن آن است و همچنین امکان هر گونه کابل کشی برقی و یا ابی را برای شما فراهم می سازد و محدودیتی در امکان این قابلیت ها ندارد

گروه طرح و ساخت آکس به عنوان نماینده کناف ایران مفتخر است که میتواند انواع سقف و دیوار های جدا کننده ی کناف را نصب و راه اندازی کند.

با پیشرفت مهندسی سازه ها و ساخت خانه ها و مصالح مقاوم و در عین حال سبک نیاز به سازه های کناف بیش از پیش در میان مردم خود را پیدا کرده است چرا که این سازه ها علاوه بر ویژگی هایی که گفته شددر مقابل زلزله و خسارت احتمالی پس از ان نیز بسیار مقاوم و دارای ایمنی استاندارد می باشند