مجموعه آکس نماینده و عامل فروش کناف در ایران مفتخر است که با ۳۰ سال تجربه و به ثمر رساندن پروژه های موفقیت آمیز در تهران و شهرستان ها اجرای پروژه های ساختمانی شما را از صفر تا صد به عهده گیرد. این مجموعه اکثر پروژه های خود را با بهره مندی از متریال ممتاز و با کیفیت کناف اجرا می کند و آمادگی اجرای انواع پروژه های ساختمانی، اداری ، مسکونی ،‌ورزشی و … را دارد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان ،‌ بازدید پروژه و یا خرید محصولات کناف همین حالا با دفتر مجموعه آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

فروش کناف در تهران

 امروزه محصولات کناف در بازسازی و نوسازی ساختمان ها بسیار کاربرد دارد. محصولاتی مانند عایق های صوت و حرارت و نوار درزگیر کناف . علاوه بر این محصولات ، شرکت آکس طرح و ساخت به عنوان نماینده کناف در ایران ، خدمات مختلفی اعم از اجرای سقف کناف ، اجرای دیوار کناف و یا بازسازی و نوسازی ساختمان های مختلف را بر عهده خواهد گرفت. این مجموعه مجری طرح های بازسازی و نوسازی و عامل فروش کناف در تهران و حومه می باشد، جهت مشاوره و بازدید از پروژه های نوسازی و بازسازی منزل در تهران می توانید با مشاورین مجموعه آکس طرح و ساخت تماس حاصل فرمایید

نماینده رسمی کناف در ایران 

شرکت آکس طرح و ساخت ، به عنوان نماینده کناف ایران کلیه محصولات کناف را به همراه خدمات پس ازفروش ، به شما عزیزان ارائه خواهد داد. شرکت کناف ایران محصولات متفاوتی تولید میکند و محصولات خود را از طریق نمایندگیهای خود روانه بازار میکند. شرکت آکس طرح و ساخت افتخار این را دارد که از سال ١٣٨٠ تا کنون نمایندگی رسمی شرکت کناف ایران در تهران و لرستان را بر عهده دارد.