نمایندگی کناف ایران (کی پلاس) در تهران

گروه آکس طرح و ساخت نمایندگی کناف ایران در تهران و مجری انواع پروژه های ساختمانی و عمرانی و بازسازی منزل

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

انواع ساختارهای کناف سقف

سلام و درود کاربر گرامی، کناف سقف دارای ساختار سبکی است و به دو نوع یکپارچه و مشبک تقسیم می شود. ساختار سقف یکپارچه کناف شامل زیرسازی سبک فولادی معلق ساخته شده با مقاطع L,U,C بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا دولایه به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. ساختار سقف کاذب کناف مشبک نیز از شبکه سازه های سپری T شکل و تایلهای سقفی تشکیل می شود. 

 

ساختار سقف کاذب کناف

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

آیا کناف در مقابل رطوبت مقاوم است؟

سلام و درود کاربر گرامی، در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از ویژگی های بارز کناف یعنی مقاومت در برابر رطوبت صحبت نماییم. یکی از انواع پانل کناف، پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت (MR یا GKBI) می باشد. پانلهایی هستند که گچ تشکیل دهنده آنها با مواد مقاوم در برابر رطوبت در فضاهای مرطوب (مانند آشپزخانه ها و سرویس بهداشتی) مورد استفاده قرار می گیرند. این صفحات دارای روکش سبز رنگ بوده و در امتداد محور میانی پشت آنها مهر آبی کناف چاپ شده است. از این پانل ها علاوه بر اجرای سقف کناف برای دیوار کناف نیز به کار می رود.

 

پانل کناف مقاوم در برابر رطوبت

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله پانل کناف مراجعه نمایید.

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

سقف کاذب با سازه گذاری یک طرفه

سلام درود کاربر گرامی، در این مقاله می خواهیم نحوه اجرای سقف کاذب کناف با سازه گذاری یک طرفه را شرح دهیم. سـاختار ایـن سـقف شـامل یـک زیرسـازی فوالدی سـبک بـا سـازه گذاری در یـک جهـت بـوده کـه پنلهـا در یـک یـا دو لایـه بـر روی آن نصـب میشـوند. زمانـی کـه یـک سـقف کاذب بـا سـرعت اجرایـی بـالا و حداقـل مصالـح و هزینـه مـد نظـر باشـد، سـقف کاذب کنـاف گزینـه بسـیار مناسـبی خواهـد بـود.

بـه لحاظ اجرایـی، توصیه میشـود کـه از این نـوع سـقف کاذب بـا در نظـر گرفتـن شـرایط زیـر اسـتفاده شـود:

  • سطح سقف کاذب کمتر از 50 مترمربع
  • دهانه سقف کاذب کمتر از 4 متر
  • ارتفاع آویزگیری کمتر از 50 سانتیمتر
  • سقف کاذب ساده و فاقد شکست

یـک نمونـه از کاربردهـای این نوع سـقف کاذب، در سـقفهای تیرچه بلوک بـا بلوکهـای پلـی اسـتایرنی در واحدهای مسـکونی اسـت، که ارتفـاع آویز در آن معمـوال کـم بـوده و سـقف کاذب در یـک سـطح محـدود و فاقـد شکسـت اجرا میشـود.

 

سقف کاذب با سازه گذاری یک طرفه

 

 

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

اجرای سقف کاذب کناف با سازه گذاری دو طرفه

سلام و درود کاربر گرامی، در این مقاله می خواهیم نحوه اجرای سقف کاذب کناف با سازه گذاری دو طرفه را شرح دهیم. ســـاختار ایـــن ســـقف شـــامل یـــک زیرســـازی فـــولادی ســـبک بـــا ســـازه گذاری در دو جهـــت (بـــه صـــورت متعامـــد) بـــوده کـــه پنلهـــا در یـــک یـــا دو لایـــه بـــر روی آن نصـــب میشـــوند. بـــا توجـــه بـــه عملکـــرد بـــالای ســـقف کاذب، میتـــوان از ایـــن نـــوع ســـقف کاذب در بســـیاری از فضاهـــا و در طرحهـــای تزئینـــی متنـــوع و زیبـــا اســـتفاده نمـــود.

 

اجرای سقف کاذب کناف با سازه گذاری دو طرفه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کناف و نحوه اجرای آن کلیک نمایید.

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت

مزایای عایق آبی کناف چیست؟

سلام ودرود کاربر گرامی، یکی از مصالح تکمیلی و پرکاربرد کناف، عایق رطوبتی کناف (عایق آبی) می باشد که در سیستم ساخت و ساز خشک به کار می رود. ایـن نـوع عایـق، جایگزیـن عایق هـای رطوبتـی سـنتی ماننـد قیـر و گونی یا ایـزوگام میباشـد. مزیـت اسـتفاده از عایـق رطوبتـی کنـاف، ضخامـت کم غشـاء حاصـل از آن اسـت کـه امـکان اجـرای دیوارهـای تـک لایـه را در سـلولهای تـر فراهـم میسـازد. (در صـورت اسـتفاده از قیـر و گونـی یا ایـزوگام، بـه دلیـل ضخامـت زیـاد لایـه عایـق، بایـد از سـاختار دو لایـه اسـتفاده نمـود.) از دیگـر مزایـای مهـم ایـن محصـول، امکان اجرای کاشـی (بـه وسـیله چسـب کاشـی) بـر روی آن اسـت. 

عایق رطوبتی کناف

 بـــه طـــور کلـــی ســـاختارهای خشـــک، از مصادیـــق ســـاخت و ســـاز صنعتـــی بناهـــا بـــه شـــمار میرونـــد کـــه بـــه دلیـــل روش اجرایـــی آســـان و اســـتاندارد، خطاهـــای اجرایـــی و هزینه هـــای ناشـــی از آن کاهـــش یافتـــه و عملیـــات اجرایـــی بـــا دور ریـــز بســـیار کـــم مصالـــح و صرفـــه جویـــی در مصالـــح، نیـــروی انســـانی و زمـــان همـــراه خواهـــد بـــود. برای خرید محصولات شرکت کناف ایران (کی پلاس) و اجرای سقف کناف و دیوار کناف با گارشناسان خود در آکس تماس بگیرید.

۰ نظر
شرکت آکس طرح و ساخت