اجرای کناف در تهران : در اجرای سقف کاذب از جنس کناف ، برای پوشش سقف از پنل های از جنس گچ استفاده میکنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد میشوند. این شبکه با آویز های قابل تعمیر به سقف وصل خواهد شد. کناف هایی که برای سقف استفاده میشوند شامل دو نوع ساختار سقف کاذب متحرک و سقف کاذب ثابت میشوند. سقف کاذب متحرک : برای زیر سازی سقف کاذب متحرک از کلیک و برای پرکردن آن از تایل های گچی 60 در 60 استفاده میشود. 

تایل های گچی انواع مختلفی دارند که از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده ، طرح دار ، آکوستیک ، فلزی ، پوشالی و معدنی اشاره کرد. سقف کاذب ثابت : این نوع نیز دارای دوساختار است سقف کاذب کناف مشبک و سقف کاذب یکپارچه کناف . سقف های کناف مشبک شامل باکس ساده حاشیه ، باکس نور پنهان حاشیه ، سقف کاذب تونلی ، منحنی ، قوسی و گنبندی میشد که هر کدام از موارد ذکر شده بسته به طرحی که انتخاب شده ، استفاده میشوند. اما سقف یکپارچه کناف هیچگونه درزی ندارد . بعد از نصب این سقف درز ها بطانه کاری شده و رنگ آمیزی صورت میگیرد . این سقف بسیار سبک بوده و به دلیل روش و دیتیل اجرایی خوبی که دارد جایگیرین بسیار خوبی برای سقف های دیگر است.

موارد کاربرد اجرای سقف کاذب کناف

 قابلیت ایجاد سیستم های نورپردازی مختلفی برای جذاب کردن محیط داخلی ساختمان مورد نظر 

زیبا کردن دکوراسیون داخلی ساختمان های مختف تجاری ، مسکونی و اداری

 افزایش مقاومت ساختمان و اجزای آن در برابر آتش سوزی

 با قرار دادن پنل های ضد حریق دارای پوشش تاسیسات مکانیکال و پوشش الکتریکال در قسمت پشتی سقف

 دارای پنل ها و پوشش های مختلف برای محیط های مختلف مانند محیط های مرطوب

هزینه اجرای کناف

 جهت اطلاع از شرایط کار و اجرای پروژه های ساختمانی با مجموعه ی آکس طرح و ساخت و همچنین برآورد هزینه اجرای کناف می توانید با کارشناسان و نمایندگان شرکت آکس طرح و ساخت تماس گرفته و از خدمات مشاوره و بازدید در محل رایگان بهره مند شوید.