روز به روز بر طرفداران خرید کناف جهت ساخت و ساز، بازسازی و نوسازی اضافه می شود. کناف یکی از جدیدترین مصالح مورد استفاده در دیوارها و سقف ها، سیستمهای ساخت و ساز خشک در ساختمان سازی در اروپا می باشد و البته در کشور ما نیز در حال گسترش است. صفحات روکش گچی یکی از مصالح اصلی برای ساخت و ساز  درحال حاضر می باشد. شرکت Knauf بابیش از۸۰ سال تجربه و قدمت اولین و بزرگترین تولید کننده این روکشهای گچی است و گروه آکس طرح و ساخت مفتخر که به عنوان نماینده کناف در ایران برای فروش، اجرا و بازسازی و نوسازی ساختمان در خدمت هم میهنان گرامی باشد.

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تولید می شود. کناف بیش از 8۰ سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد. این شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ بنیانگذاری شد. در حال حاضر شرکت کناف یکی از شرکت های بین المللی در صنایع ساختمان می باشد.

گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد. با خیالی آسوده اقدام به خرید کناف نمایید.

 

نمایندگی کناف در تهران

مجموعه آکس طرح و ساخت نماینده و فروش کناف در تهران مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با مرغوب ترین متریال اجرا کرده و در خدمت شما عزیزان باشد. مجموعه با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه بازسازی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی مجری پروژه های ساختمانی بسیاری بوده است. این شرکت تمامی سعی خود را کرده تا تمامی محصولات را در سراسر ایران با بهترین قیمت به همراه سطح کیفیت بالا عرضه کند.

گروه آکس در ایران از اصول این مجموعه راه اندازی و تاسیس واحدهای صنعتی در مناطق غنی از لحاظ مواد اولیه و بازار مناسب می باشد که بنابراین واحدهای تولیدی بسیاری در شرق اروپا و مناطق مختلفی در آسیا راه اندازی و تاسیس شده است. مجموعه با احداث این واحدهای تولیدی توانسته تا اشتغال زایی قابل توجهی را ایجاد کرده و مصالح مرغوب و باکیفیتی از تولید و در سراسر دنیا عرضه کند.

شرکت آکس طرح و ساخت کناف ، به عنوان عامل فروش تمامی محصولات این شرکت و نمایندگی آن از جمله سقف کاذب، سقف کشسان، دیوار  و … را عرضه به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند و مفتخر است با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان میباشد.