اگه به دنبال یک نمای داخلی منحصر به فرد و خیلی جذاب هستین که به راحتی نصب و اجرا بشه و حتی در آینده بتونید شکل ظاهری اتاقتون رو خیلی راحت با هزینه ی کم تغییر بدید. سقف کشسان بهترین گزینه برای شماست .در این بخش میخوایم ویژگی های سقف کشسان رو توضیح بدیم و در مورد مزایای اون صحبت کنیم با ما همراه باشید

سقف کشسان در حقیقت یک نوع سقف کاذب و یک نوع پوشش متفاوت هست که طرح و رنگهای بسیار جذاب و خاصی داره. اسم سقف کشسان به دلیل ویژگی کشسانی که داره انتخاب شده که اصطلاحان به انگلیسی بهش stretch ceiling هم میگن این سقف که از جنس پی وی سی ساخته شده از زیباترین سقفهای کاذب است شما میتونید تصویر مورد نظرتون رو روی ان چاپ کنید و در محل مورد نظر به اندازه ی دلخواه کشیده و نصب کنید. سقف کشسان یک محصول جدید در زمینه پوشش ها و سقف ها برای دکوراسیون هایی داخلی میباشد . این سقف ها برای اولین بار توسط شرکت barrisol باریسول تولید و عرضه شد . 

سقف کشسان لابل

 لابل نام یک گروه صنعتی تولید کننده سقف های کشسان است. این گروه صنعتی با بیش از ۲۰ سال سابقه ی بین المللی در تولید و نصب سقف های کاذب کشسان برند خود را در سراسر جهان مطرح کرده است و جالب است بدانید که این مجموعه دوملیتی ایرانی، اکراینی می باشد و مجری پروژه های بزرگ بسیاری در سراسر جهان بوده است. کیفیت سقف کشسان لابل بسیار بالا بوده و کارخانه آن در شمال کشور واقع شده است که بخش عظیمی از نیاز داخلی را تامین کرده و حجم قابل توجهی را به کشورهای دیگر صادر می کند.


سقف کشسان