تاریخچه شرکت آکس طرح و ساخت

این مجموعه در سال ١٣٧٥ با هدف طراحی، ساخت و مشارکت در پروژه های عمرانی و صنعتی اقدام به تاسیس شرکت آکس طرح و ساخت نمود. در مدت زمان نزدیک به نیم قرن تجربه در صنعت ساختمان این مجموعه موفق به تأمین جنس و اجرای صدها پروژه عمرانی و صنعتی مختلف در سطح کشور ایران و کشور های همسایه شده است.
شرکت آکس طرح و ساخت با بهره گیری از مهندسین مجرب و نیروهای اجرایی با تجربه در زمینه سیستم های نوین ساختمانی و ساخت و ساز خشک (درایوال) آمادگی کامل جهت خدمت رسانی بدون واسطه با نازلترین قیمت به شما عزیزان میباشد.سیستم های ساخت و ساز خشک از جمله مصالح نوین ساختمانی بوده که امروزه با توجه به مزایایی چون مقرون به صرفه بودن،سهولت اجرا،پائین بودن دور ریز مصالح،عملکرد سازه ای بالا (مقاوم در برابر زلزله)،مقاوم در برابر حریق و رطوبت،سبک سازی،سرعت اجرای بالا،قابلیت اجرا در تمامی فصول و غیره ، کاربرد گسترده ای در صنعت ساختمان دارند.

آکس طرح و ساخت نماینده کناف ایران

در حال حاضر این شرکت با دارا بودن عاملیت رسمی از شرکت کناف ایران (از سال ١٣٨٠) و شرکت لابل (از سال ١٣٩٦) علاوه بر ارائه خدمات طراحی و فروش و اجرای سیستم های کناف و لابل در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مشغول به فعالیت می باشد و با توجه به کیفیت اجرای بالا و رعایت ضوابط استاندارد در بالاترین رتبه فنی ارزیابی شده از واحد بازرسی شرکت کناف ایران و شرکت لابل قرار دارد.

لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین، نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی، دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری و رتبه ٣ ساختمان و ٤ تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

گروه آکس کناف