سلام و درود کاربر گرامی، در این مقاله می خواهیم در مورد محصولات شرکت کی پلاس (کناف ایران) صحبت نماییم. کی پلاس همان کناف شرکت آلمانی است که اسم آن به تازگی در ایران تغییر کرده است. مجموعه آکس طرح و ساخت kplus در تهران مفتخر است که در خدمات نوسازی و بازسازی در خدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با سالها تجربه در زمینه بازسازی و طراحی ساختمان با بهترین متریال ها در خدمت شما هم میهنان بوده است. همچنین تمامی محصولات kplus را در سراسر ایران با بهترین کیفیت ممکن، برای شما عزیزان در بازار عرضه کنیم.

مجموعه آکس طرح و ساخت با نمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کی پلاس تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند و مفتخر است با بیش از 5۰ سال سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد.

نماینده و عاملیت فروش کی پلاس Kplus ایران

شرکت آکس طرح و ساخت پیشرو در صنعت نوین ساختمان، از سال 1380 اقدام به دریافت نمایندگی فروش و اجرای محصولات شرکت کناف ایران(کی پلاس) نمود و از این تاریخ تا به امروز موفق به فروش متریال و اجرای بسیاری از پروژه های نام آشنای کشور شده است و با توجه به کیفیت اجرای بالا و رعایت ضوابط فنی استاندارد کناف در بالاترین رتبه فنی ارزیابی شده از واحد بازرسی شرکت کناف ایران قرار گرفته است. در ضمن این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی و دارای صلاحیت پیمانکاری و رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.

کی پلاس

مزایای اجرای محصولات شرکت کی پلاس Kplus

  1. هزینه بسیار کم و مقرون به صرفه بودن
  2. دسترسی بسیار آسان به پشت سازه و تاسیسات آن
  3. اجرای آسان و بسیار سریع
  4. دور ریزی مصالح بسیار کم
  5. وزن بسیار کم
  6. دارای خاصیت انعطاف پذیری
  7. جا به جایی آسان
  8. امکان تغییر دکور
  9. مقاوم در برابر آتش سوزی
  10. مقاوم در برابر زلزله
  11. زیباسازی دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  12. امکان اجرا در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  13. عایق مناسب در برابر سرما و گرما

برای اجرای کی پلاس، از اولین مرحله نصب تا پایان مرحله اجرا، باید از متخصصین مربوطه مشاوره گرفته و مراحل اجرا نیز توسط آن ها آنالیز و بررسی شود. دلیل بررسی و آنالیز توسط متخصص، جزئیات بسیار زیاد آن و استفاده از متریال های متخلف در اجرا می باشد که می تواند در کیفیت اجرا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل بایستی تمام مراحل بررسی گردد و متریال ها نیز مورد تایید کارشناسان فنی قرار بگیرد تا محصول نهایی از کیفیت مناسب بهره مند گردد.

محصولات کی پلاس

انواع محصولات کی پلاس

محصولات شرکت کی پلاس در دو گروه درای وال و محصولات پودری قرار می گیرند. فعالیت شرکت کی پلاس شامل سیستم های ساخت و ساز خشک و  نظایر آن می باشد. صفحات روکش دار گچی، سازه های فولادی گالوانیزه سبک، انواع سیستم های سقف کاذب، دیوار خشک و دیگر محصولات ساختمانی با آخرین فن آوری می باشد. ساختارها (سقف کاذب یکپارچه، دیوارپوششی و محافظت تیر و ستون در برابر حریق) در آزمایشگاههای آلمان بررسی و مورد آزمون قرارگرفته اند و دارای تاییدیه داخلی شرکت کی پلاس (طبق شرایط آزمون) می‌باشد. شرکت کی پلاس با استفاده از فناوری های نوین روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت تحت لیسانس کناف آلمان، به توسعه و گسترش سطح کیفی صنعت ساختمان سازی نوین در ایران کمک شایانی کرده است. شرکت آکس طرح و ساخت به عنوان نماینده رسمی شرکت کی پلاس، تمام خدمات و محصولات این شرکت را به طور گسترده در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می نماید.

Kplus هر ساله با افزودن به سبد محصولات و افزایش کیفیت محصولات موجود، نسبت به تامین نیازهای مختلف ساختمان در سرتاسر کشور اقدام مینماید. با توجه به تغییر و تحول صورت گرفته در عرصه ساخت و ساز کشور و گرایش به صنعتی شدن این رشته، شرکت برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان خود، محصولات با کیفیت بالا و با قیمت قابل رقابت و همچنین خدمات موثر پس از فروش ارائه می نماید.